2.0 T problem?
2.0 T problem?
No to witam ponownie.Z silnika 2.0t jestem ogólnie zadowolony,zagazowałem go jakieś 3 lata temu.Wtedy był problem bo na wolnych obrotach na benzynie co jakiś czas telepało nim jakby chciał zgasnąć.Przyjeżdżali przeróżni fachowcy z komputerami i nie potrafili zdiagnozować problemu.Można z tym było ganiać ale wkurzało mnie.Trafiłem do kolesia samouka,wetknął wtyczkę gdzie trzeba i mówi że wtryski benzyny są padnięte.Nowe drogie,używek brak...wsadził od laguny podobno "wolniejsze" od tych dedykowanych.Ale mówi że jak nie mam zamiaru się ścigać to spoko...motor się zagrzeje,przełączy na gaz i tyle.No i tak było. Ale od jakiegoś czasu nęka mnie inna przypadłość..mianowicie-jak z dolnych obrotów chcę depnąć to strasznie przerywa świeczki wymieniłem i dalej to samo.Myślałem że to tylko na gazie,ale okazuje się że na benz też tylko może nie tak bardzo.Co to może być za chochlik Może ktoś coś miał podobnego,i jak z tym walczyć??
- Magister
- Klubowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 07 kwie 2017, 20:27
- Skąd: Tarnów
- Rok: 2009
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: Renault Laguna 2.0
Re: 2.0 T problem?
Wymiana cewek rozwiąże problem. Standardowa procedura.
Re: 2.0 T problem?
Hmmm...Tak myślisz?No spróbuję.Tym bardziej że mam nówki,nabyłem drogą kupna jeszcze kiedy wariował z powodu wtryskiwaczy.Teraz będzie jak znalazł.Dzięki za sugestię.Pozdr.
Re: 2.0 T problem?
Droga diagnoza jak na wstep... Normalnie ok 400zl taka zabawa licząc wszystkie cewki.
A jaka przerwa na swieczkach?
A jaka przerwa na swieczkach?
- milimetr58
- Klubowicz
- Posty: 768
- Rejestracja: 07 gru 2016, 17:02
- Skąd: Łódź
- Rok: 2006
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: VelSatis 2.0T
Re: 2.0 T problem?
Nie wiem, czy droga, ja kupiłem nowe cewki po 46 zł za sztukę niemieckiej produkcji, nie zakładałem ich jeszcze, ale znajomy za moją namową też kupił i jeździ na nich od ponad roku, więc po co przepłacać?areseral pisze:Droga diagnoza jak na wstep... Normalnie ok 400zl taka zabawa licząc wszystkie cewki.
A jaka przerwa na swieczkach?
Kupiłem za te pieniądze 4 sztuki i leżą sobie i czekają na wypadek "W".
Link:
http://allegro.pl/nowa-cewka-zaplonowa- ... 88611.html
Waldek i Ewa
- Magister
- Klubowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 07 kwie 2017, 20:27
- Skąd: Tarnów
- Rok: 2009
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: Renault Laguna 2.0
Re: 2.0 T problem?
Cewki dają właśnie taki objaw w każdym aucie, tymbardziej, że auto szarpie mocniej na Lpg.
Świece platynowe (dedykowane do F4Rt) wypalaja się dość szybko przy źle ustawionym gazie i uszkodzonych cewkach.
Niestety poprawna wymiana polega na wymianie cewek i świec jednocześnie. Koszt cewek Beru to jakies 600zl, a świeczki to ok 160zl.
Dobrym zwyczajem jest kupno cewek z tej samej partii...zupełnie, jak za dawnych lat do poczciwej Syreny.
Świece platynowe (dedykowane do F4Rt) wypalaja się dość szybko przy źle ustawionym gazie i uszkodzonych cewkach.
Niestety poprawna wymiana polega na wymianie cewek i świec jednocześnie. Koszt cewek Beru to jakies 600zl, a świeczki to ok 160zl.
Dobrym zwyczajem jest kupno cewek z tej samej partii...zupełnie, jak za dawnych lat do poczciwej Syreny.
Re: 2.0 T problem?
Z tą niemiecką produkcją to kolega poszedł... po całościmilimetr58 pisze:Nie wiem, czy droga, ja kupiłem nowe cewki po 46 zł za sztukę niemieckiej produkcji, nie zakładałem ich jeszcze, ale znajomy za moją namową też kupił i jeździ na nich od ponad roku, więc po co przepłacać?areseral pisze:Droga diagnoza jak na wstep... Normalnie ok 400zl taka zabawa licząc wszystkie cewki.
A jaka przerwa na swieczkach?
Kupiłem za te pieniądze 4 sztuki i leżą sobie i czekają na wypadek "W".
Link:
http://allegro.pl/nowa-cewka-zaplonowa- ... 88611.html
Już myślałem, że naprawdę jakieś fajne cewki Beru chociaż... a tu chiński Master Sport Germany
Jak jeździ rok, to super Oby tak dalej
A Ty jak masz nowe to czemu ich nie założyłeś nie wiem
Większość dobrych cewek waha się w okolicy 100zł za sztukę więc nie wiem skąd te 600zł za wymianę...
Świeczki no to 60zł/szt NGK platynowo-irydowa.
- milimetr58
- Klubowicz
- Posty: 768
- Rejestracja: 07 gru 2016, 17:02
- Skąd: Łódź
- Rok: 2006
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: VelSatis 2.0T
Re: 2.0 T problem?
Po co mam wymieniać cewki, ja te co mam w aucie działają? Silnik też mam kupić i wymienić jak ten działa? Nie rozumiem ironii, no, ale Polak to jest najmądrzejszy, we wszystkim. Jest lekarzem, politykiem, pucybutem a tak naprawdę, to w doopie był i gooowno widział. Nie mówię o koledze, ale tak ogólnie.
Waldek i Ewa
Re: 2.0 T problem?
Żeby się nowe nie starzały niepotrzebnie na półce
EDIT: A stare niech czekają na lepsze czasy Stare może chodzą, ale na nowych może być inne auto Przynajmniej według internetu
EDIT: A stare niech czekają na lepsze czasy Stare może chodzą, ale na nowych może być inne auto Przynajmniej według internetu
- milimetr58
- Klubowicz
- Posty: 768
- Rejestracja: 07 gru 2016, 17:02
- Skąd: Łódź
- Rok: 2006
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: VelSatis 2.0T
Re: 2.0 T problem?
Nowe są zafoliowane szczelnie fabrycznie, tak, że się nie zestarzeją. Jeżdżą razem ze mną. Tak asekuracyjnie.
Sam jestem ciekawy, jak się będą sprawowały. Życie pokaże.
Sam jestem ciekawy, jak się będą sprawowały. Życie pokaże.
Waldek i Ewa